Jump to content

Photo

Regels van het forum

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 LilAngel

LilAngel

No Creo

• DIAMOND MEMBER
  • 3,347 posts

Posted 21 May 2004 - 10:34 AM

Welkom bij het Nederlandse gedeelte van het ShakiraFanz forum. Hier kun je over Shakira en andere dingen praten in het Nederlands, maar er zijn een paar regels waar je je aan moet houden:
  • Gebruik geen ordinaire of verkeerde taal, probeer MSN taal zo veel mogelijk te vermijden.
  • Post geen seksuele plaatjes van wat voor soort dan ook, tenzij ze relevant zijn voor de post… en zorg en dan voor dat het duidelijk is dat er obscene foto’s/teksten in voor komen.
  • Post aub GEEN 'ik verveel me' of 'praat met me' topics… deze topics hebben geen nut, en ze zullen worden verwijderd
  • Als je een discussie hebt, oké, maar respecteer anderen, en het feit dat anderen je post ook lezen. Als je toch persé iets kwijt wil kan je dat in een PM tegen de desbetreffende persoon zeggen.
  • Hou je aan de verschillende 'boards', off topic bij off topic, Shakira bij Shakira, Engels bij English enz.
  • -Slechts één signature-plaatje per lid
    - Dat plaatje mag niet groter zijn dan 240x600!
    - Avatars mogen niet groter zijn dan 300KB, als ze dat wel zijn kan het eeuwen duren om de pagina waarop ie staat te laden
  • Post niet twee keer dezelfde topic, zorg ervoor dat je zeker weet dat de topic die je wil maken, niet al bestaat. Mocht je het ongewild toch doen, dan zal de topic bij de oudere gevoegd worden.
  • Registreer GEEN bijna dezelfde nicknames, en doe je niet voor als iemand anders. In dat geval zal je onmiddellijk ‘verwijderd’ worden!
  • Gebruik dit forum niet om geld aan anderen te vragen…we zijn hier geen bank! Mocht je het toch doen, dan wordt je topic onmiddellijk verwijderd.
Dat was het, als iedereen zich hieraan houdt, zal het hier gezellig blijven zonder al te veel problemen. Ik hoop dat jullie het hier gezellig maken en houden.

Je kunt het forum ook aanpassen met een nederlandse taal-skin. Ga daarvoor naar My Controls >> · Skin and Languages >> en kies je taal.

En bedankt, VivaShakira, voor het vertalen van de regels ::kiss::

Edited by LilAngel, 09 June 2009 - 09:25 AM.

#2 Paul

Paul

Folie

• DIAMOND MEMBER
  • 4,632 posts
  • Interests:Music, geo-politics, history, going out, books, theater, hanging out with friends, languages, sports, holidays, films, philosophy, shopping (clothes) etc.<br /><br />As for music: Mainly Shakira, Soraya, La oreja de van Gogh, Mecano, La Ley, The Cranberries, U2, Anouk, Mana, Julieta Venegas. Some Juanes songs don't bother me either as well as some classical music, some folk and when I go out RnB; reggaeton and rock.<br /><br />Books: Anything. My favourite writers are Gabriel Garcia Marquez and Isabel Allende. But in general I read whatever I see.<br /><br />Films: I prefer French, Spanish and Italian films, in general they're of a great quality and have good stories. Lpus, they're less hysterical than most of the Hollywood productions.<br /><br />Sports: Speed skating, cyclisme, tennis, soccer (international), basketball and some others. I absolutely hate 'sports' like Formule1.. any sport dealing with motors or cars. I don't like bobsleigh either.

• Netherlands

Posted 21 May 2004 - 10:36 AM

:lol: graag gedaan hoor... ik verveelde me, en ik dacht dat r wel problemen zouden komen (he frank ::box:: )

#3 LilAngel

LilAngel

No Creo

• DIAMOND MEMBER
  • 3,347 posts

Posted 21 May 2004 - 10:42 AM

Ook wel een beetje mijn schuld, ik had nog geen regels gemaakt ::box::

#4 shakira_smurfin

shakira_smurfin

Donde Estan Los Ladrones?

• Platinum®
  • 1,737 posts
  • Interests:shakira!!

• Netherlands

• Quote:
    uuuh

Posted 22 May 2004 - 07:42 AM

okidoki :blink:
Posted Image

#5 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • Interests:allerlei niets speciaals

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 13 June 2004 - 10:10 AM

duidelijk en niet meer dan logisch

mooie site by the way ::kiss::
Posted Image

cool forum:shakirarocksforum

#6 Paul

Paul

Folie

• DIAMOND MEMBER
  • 4,632 posts
  • Interests:Music, geo-politics, history, going out, books, theater, hanging out with friends, languages, sports, holidays, films, philosophy, shopping (clothes) etc.<br /><br />As for music: Mainly Shakira, Soraya, La oreja de van Gogh, Mecano, La Ley, The Cranberries, U2, Anouk, Mana, Julieta Venegas. Some Juanes songs don't bother me either as well as some classical music, some folk and when I go out RnB; reggaeton and rock.<br /><br />Books: Anything. My favourite writers are Gabriel Garcia Marquez and Isabel Allende. But in general I read whatever I see.<br /><br />Films: I prefer French, Spanish and Italian films, in general they're of a great quality and have good stories. Lpus, they're less hysterical than most of the Hollywood productions.<br /><br />Sports: Speed skating, cyclisme, tennis, soccer (international), basketball and some others. I absolutely hate 'sports' like Formule1.. any sport dealing with motors or cars. I don't like bobsleigh either.

• Netherlands

Posted 21 June 2004 - 04:23 AM

ik ben ervoor om nog een regel in te voeren :D het wordt in het nederlandse gedeelte volgens mij nog niet gedaan, maar ik vind dat 'gesprekken' in topics verboden moeten worden (in het nedelrandse deel dan he :ph34r: ). in het engelse gedeelte worden hele gesprekken gevoerd, en daar kan ik echt niet tegen. ik denk dan zoiets van 'gebruik een pm, msn of wat dan ook, maar ag niet deze topic een beetje zitten ver******'.
is iemand her hier mee eens? :P

#7 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • 723 posts

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 24 June 2004 - 06:36 AM

ja ik
Posted Image

#8 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • 723 posts

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 29 June 2004 - 01:40 PM

huh bij mijn rang staat eerst; o en dan :10 wat beteknet dat heb ik iets fout gedaan? :yes:
Posted Image

#9 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • 723 posts

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 30 June 2004 - 05:25 AM

misschien iemand anders dan?? :D
Posted Image

#10 shakira_smurfin

shakira_smurfin

• Platinum®
  • 1,737 posts
  • Interests:shakira!!

• Netherlands

• Quote:
    uuuh

Posted 01 July 2004 - 03:29 AM

huh bij mijn rang staat eerst; o en dan :10 wat beteknet dat heb ik iets fout gedaan?

:D geen idee..

bij mij staat dit ook:

Rating: < 0 ( ) 10 >

nja..geen idee wat het inhoud.. <_<
Posted Image

#11 LilAngel

LilAngel

No Creo

• DIAMOND MEMBER
  • 3,347 posts

Posted 01 July 2004 - 03:33 AM

Dat is iets wat de moderators doen. Als je een waarschuwing krijgt, komt er een streepje bij. Als je 10 'punten' hebt, krijg je een ban.

#12 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • 723 posts

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 01 July 2004 - 08:16 AM

huh bij mijn rang staat eerst; o en dan :10 wat beteknet dat heb ik iets fout gedaan?

:P geen idee..

bij mij staat dit ook:

Rating: < 0 ( ) 10 >

nja..geen idee wat het inhoud.. :yes:

waarom zou ik nu al een waarschuwing hebben gehad???????

enne wat betekent het wazt ierboven staat dan die 10?10 waarschuwingen?

vaag

enne wat is een ban of is dat internettaal?
Posted Image

#13 Paul

Paul

Folie

• DIAMOND MEMBER
  • 4,632 posts

• Netherlands

Posted 06 July 2004 - 09:47 AM

als je geband wordt, betekend dat dat je onder deze naam niet meer kan posten... ik weet niet hoe het zit met opnieuw aanmelden enzo

#14 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • 723 posts

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 07 July 2004 - 12:30 AM

nou ik zou wel graag willen weten waarom ik die heb gekregen dan :angry:
Posted Image

#15 Paul

Paul

Folie

• DIAMOND MEMBER
  • 4,632 posts

• Netherlands

Posted 07 July 2004 - 02:29 AM

als er 0 ( ) 10 ofzoiets staat, dan heb je dat nog niet... pas als er een getal tussen de haakjes staat, heb je een waarschuwing (geloof ik)

#16 suerte

suerte

King of the world

• *Gold Member*
  • 723 posts

• Netherlands

• Quote:
    i wanna break free

Posted 07 July 2004 - 07:03 AM

jah wat jij zegt klint logisch ja er staat 0 en dan ( ) en dan 10 en tussen die haakjs komen getellen tot 10 en dan is het over ja thenks he ::kiss::
Posted Image

#17 ....

....

Shakira!

• DIAMOND MEMBER
  • 4,297 posts

• United States

Posted 24 August 2004 - 03:23 PM

I gotta drop a deuce

#18 Shakigirl80

Shakigirl80

• Platinum®
  • 1,632 posts

Posted 07 September 2005 - 07:45 AM

Ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe lay-out van nu wel erg mooi vind :huh:

:_stud: :vouge:
AVATAR WAS TOO BIG SO IT WAS REMOVED. -Moderator-

#19 shakiradabest

shakiradabest

everlastingshakiralove

• DIAMOND MEMBER
  • 3,268 posts
  • Interests:shakira, holidays

• Netherlands

• Quote:
    we are in an everlasting shakira love

Posted 07 September 2005 - 08:05 AM

Ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe lay-out van nu wel erg mooi vind :huh:
:_stud:  :vouge:

View Post

ik ook :P

#20 Shakigirl80

Shakigirl80

• Platinum®
  • 1,632 posts

Posted 01 January 2006 - 09:29 AM

Wie weet misschien waarom we nu geen bewegende avatars meer kunnen gebruiken op dit forum ? :D
Het plaatje wordt niet geplaatst bij mij ,alleen de niet bewegende plaatjes doen het wel ::cofee::
AVATAR WAS TOO BIG SO IT WAS REMOVED. -Moderator-

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users